Luns 16°
  4. Gran acollida da presentación do libro “ Las diez mil hijas de Irene. Cien años de fútbol femenino en Galicia”

18Mar 2023

O Centro Cívico de Malpica foi escenario da presentación do libro do periodista Alex Centeno. Ao acto acudiu o alcalde de Malpica, Eduardo Parga, o concelleiro, Miguel Ángel Mirás, e a concelleira de Deportes Noelia Freijeiro impulsora da realización do evento.
Ante un auditorio moi concorrido, no que estaban numerosas xogadoras dos equipos femininos de Malpica, o periodista Alex Centeno, autor do libro, fixo una extensa explicación sobre o mesmo e respondeu as preguntas das xogadoras e do público.
María Bardanca, técnica de deportes do Concello, e xogadora de fútbol referente a nivel galego, foi unha das condutoras do evento e tamén quixo compartir a súa experiencia no mundo do deporte.
Ao finalizar a presentación Alex Centeno firmou numerosos exemplares do seu libro.
O evento foi presentado por J.M. Ferreiro.