Luns 15°
Martes 14°
  4. Viki Rivadulla inaugurará en Malpica a mostra “Carrexadoras”

18Mai 2022

Viki Rivadulla inaugurará en Malpica a mostra “Carrexadoras”

A artista plástica presenta a súa obra no Centro Cívico este venres

O Centro Cívico do Concello de Malpica acolle a obra “Carrexadoras” asinada por Viki Rivadulla. O venres, 20 de maio, inaugurase a mostra ás 19.00 horas con Emma Abella e Miguel Mato.

A exposición, asinada pola artista plástica de Muxía, mestura acrílico con canvas nunha serie de cadros que mostran ás mulleres da terra e que poderá visitarse ata o 30 de maio. Rivadulla é pintora e escultora autodidacta, e con obras asinadas sobre porcelanas e artesanía xeral, conta ademais con experiencia docente, podes consultar toda a súa traxectoria aquí.

Unha acción cultural promovida polo Concello, a través do departamento de Educación, Cultura, Patrimonio e Deporte, dentro do programa “Malpica nun mar de letras 2022”.