Mércores 12°
  4. O Concello de Malpica conmemorará o 25N coa proxección de un vídeo no que participan as asociacións da vila

22Nov 2022

O Concello de Malpica conmemorara este 25N o Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller coa lectura do manifestó, as 12:00 horas diante do consistorio, e posteriormente visualizarase no salón de plenos un vídeo no que participaron as seguintes asociacións do Concello:

Clubs de fútbol Buño, Cerqueda masculino e feminino, Seaia, Malpica, Veteranos de Leiloio e Malpica Asociación Malante, Asociación Raigañas, Asociación Carcaxía, Club de Patinaxe Velúa, surf Malpica “One Surf Academy”, as Redeiras O Peirao, a Asociación do Cancro de Malpica, Asociación de Oleiros, a Asociación Visibles.

Dende o Concello recordamos a axuda que atoparán as vítimas nas canles oficiais e que poden chamar ao 016, ou poñerse en contacto coa concellaría de Igualdade do Concello de Malpica.