Luns 15°
Martes 15°
Mércores 19°
  4. O Concello de Malpica acolle o taller de prevención de riscos laborais en tarefas de axuda a domicilio e atención á dependencia

1Set 2022

As clases comezan a finais deste mes e rematan a mediados de outubro

O ISSGA da concellería de Malpica organiza o Taller de Prevención de Riscos Laborais en Tarefas a Domicilio e Atención á Dependencia. As clases Terán lugar no O Centro de Artesanía e Tradición de Buño os días 24 de setembro e 1,8 e 15 de outubro en horario de 10.00h a 14.00h.
Os interesados e interesadas xa poden inscribirse chamando ao 981 720 280. As prazas son limitadas e terán preferencia aquelas persoas que están en activo como auxiliar a domicilio e tamén a xente do concello. O prazo para apuntarse remata o vindeiro 15 de setembro.