Mércores 14°
  4. Malpica aproba o orzamento centrado nas necesidades sociais e na mellora das infraestruturas do municipio

13Mai 2022

Os orzamentos crecen no seu conxunto un 9,02% con respecto aos de 2020,
cun aumento de 436.604 euros ata alcanzar os 5.277.221 euros

A Corporación aprobou hoxe, cos votos do grupo de goberno, o Orzamento Xeral de 2022 e o cadro de persoal. Un orzamento que crece no seu conxunto un 9,02% con respecto ao do ano 2020, cun aumento de 436.604 euros ata alcanzar os 5.277.221 euros.

O alcalde, Eduardo Parga, destacou os investimentos previstos para este ano que ascenden a 468.652, e que serán incrementados xa que o Concello está á espera de coñecer a concesión de axudas dos plans adicionais da Deputación Provincial e outras aportacións que poidan chegar da Xunta.

O alcalde asegurou durante a sesión que este orzamento axústase á realidade do concello e están centrados en cubrir as necesidades de primeiro orde dos veciños e veciñas de Malpica, de xeito especial, nos servizos sociais, debido ás consecuencias económicas e sociais da pandemia da Covid-19, pero tamén canto ao mantemento, conservación e construción de novas infraestruturas.

As contas, dixo, tamén apostan pola potenciación das actividades culturais, o e o turismo. “Nun momento como o que atravesamos, cunha forte demanda nos servizos sociais e de atención as necesidades das persoas máis vulnerables centramos os nosos esforzos en aumentar estas partidas. Do mesmo, xeito co fin de reactivar a economía e de mellorar os servizos, os orzamentos contemplan diversas actuacións de mellora e de construción de
novas infraestruturas”, apuntou Parga.

En canto o cadro de persoal o Concello está inmerso nun proceso de consolidación de postos de traballo e o alcalde anunciou que se fará pública a oferta de emprego público o vindeiro 1 de xuño. Precisamente, no capítulo de persoal o orzamento sofre un aumento do 2,39%.

Tamén destaca o aumento dun 19,62% no capítulo de gasto en bens correntes e servizos, ata chegar aos 2.852.376 euros. Destaca, neste punto, a dotación para a prestación do Servizo de Axuda no Fogar derivado do aumento de horas concedidas pola Xunta de Galicia para a dependencia. Tamén incrementase a dotación para o subministro enerxía eléctrica derivada do aumento de prezos en todo o Estado.

En canto a tranferencias correntes, o goberno local incrementará as axudas a entidades culturais tamén poñerá ao día o gasto con asocxiacións deportivas. O alcalde destacou o papel que xogan estos colectivos na dinamización cultural e deportiva do concello e, polo tanto, “dende á administración temos que facer os esforzos necesarios para que se sigan
mantendo as actividades e apoiar cos recursos que poidamos a estes colectivos”. Tamén se incluén neste capítulo as achegas para convenios con outros concellos para reforzar os servizos de Policía Local.