4. Malpica acolle a dúas familias refuxiadas de Ucraína

29Abr 2022

Malpica acolle a dúas familias refuxiadas de Ucraína

Unha familia cedeu unha vivenda para as cinco persoas chegadas de Kiev

Malpica recibiu hoxe na Casa do Concello a dúas familias refuxiadas procedentes de Ucraína. Unha nai coa súa filla e o seu fillo e outra cunha nena vivirán nunha vivenda unifamiliar cedida por unha familia de Malpica que foi acondicionada para eles grazas á xenerosidade de colaboradores altruístas malpicáns, que achegaron melloras na casa en termos de equipamento e melloras e recursos para que comecen unha nova etapa na comarca.

Trátase de dúas familias, procedentes de Kiev onde aínda están os maridos e pais dos refuxiados loitando contra a invasión de Rusia en Ucraína. Os cinco novos veciños foron recibidos no Concello con mostra de recepción por parte de toda a veciñanza.

Desde o Concello aseguran que todos os departamentos están a traballar para que a integración de todos eles sexa o mais áxil posible e que xa se está a traballar na escolarización dos menores. “Loxicamente veñen dunha situación complicada na que ademais o idioma e un hándicap pero sabemos que todo saíra o mellor posible sen perder de vista a situación que están a vivir e o peso que traen con eles. Hoxe o Concello representa a toda a sociedade malpicán disposta a axudar nestes momentos tan complicados”, sinalou o tenente alcalde, Alfredo Cañizo, presente no encontro coas familias desenvolvido no Concello.