4. As letras de Florencio Delgado Gurriarán chegan ás bibliotecas de Malpica

11Mai 2022

As letras de Florencio Delgado Gurriarán chegan ás bibliotecas de Malpica

Os centros educativos e a municipal reciben exemplares dedicados ao escritor homenaxeado no Día das Letras Galegas 2022

Os centros educativos e a Biblioteca Municipal de Malpica recibiron na xornada de hoxe novos libros relativos ao escritor homenaxeado no Día das Letras Galegas 2022: Florencio Delgado Gurriarán.

A concelleira de Educación, Cultura, Patrimonio e Deportes, Noelia Freijeiro, foi a encargada de facer a entrega de novos títulos para a lectura e o préstamo nos colexios do Concello.

Así, os estantes dos centros teñen, dende hoxe, exemplares de “Os Bolechas. As miñas primeiras Letras” e “Florencio Delgado Gurriarán. Polos vieiros da saudade”, asinado por Héctor Cajaraville.

Esta entrega de libros está incluída dentro da programación do Concello de Malpica para celebrar o Día das Letras Galegas, que continuará ao longo de todo o mes de maio. As publicacións entregadas na Biblioteca Municipal compartirán estes días, ata o 31 de maio, espazo coa exposición en torno á obra do poeta nacido na aldea Córgomo, no concello ourensán de Vilamartín de Valdeorras. O autor destacou como poeta, pero tamén exerceu de articulista, crítico literario, coordinador editorial, lexicógrafo, tradutor, corrector…, que, tras o golpe de estado de 1936, exiliouse a México.

Ademais este venres, 13 de maio, presentarase a obra gañadora do XVI Certame de Poesía Erótica “Illas Sisargas”: Edénicas de Andrea Fernández. Será ás 19.00 horas, na Casa do Pescador, nun acto organizado pola A.C. Caldeirón.

E o sábado está programado un evento lúdico coa representación de Muiñada, a cargo da compañía Galeatro. Ao remate os asistentes terán a posibilidade de realizar unha visita guiada pola contorna da Área Recreativa de Río de Vaa. Para os interesados a entrada será de balde, sendo unicamente preciso inscribirse antes do comezo da actividade, ás 17.30 horas.