3. Canido acollerá a vindeira fin de semana a 2ª Copa da Costa de fútbol praia

18Xul 2017

Canido acollerá a vindeira fin de semana a 2ª Copa da Costa de fútbol praia

Os días 22 e 23 deste mes disputarase a segunda edición da Copa da Costa de fútbol praia no areal de Canido, e aquí tivo lugar a presentación coa participación de Eduardo Parga, Miguel Fernández e Iago Espasandín, alcalde, tenente alcalde e concelleiro de deportes do Concello de Malpica, respectivamente; Iván Barreiro e Carlos Calvete, xerente e director comercial de Alquileres Reneymar, empresa patrocinadora do evento; e Martín Varela, presidente da Asociación Deportiva Vidú.

presentación copa da costa de fútbol praia

As autoridades locais mostraron a súa satisfacción por acoller de novo esta competición que está medrando a pasos axigantados e que fomenta unha modalidade deportiva un tanto descoñecida na zona.

Pola súa parte, os representantes de Alquileres Reneymar mostraron o seu apoio total á organización, á cal lle deron todas as facilidades e todos os servicios que están nas súas mans para facer algo grande desta aposta do Concello de Malpica e da Asociación Deportiva Vidú, que lle dan continuidade a un evento único en Bergantiños coa intención de seguilo facendo durante moitos anos máis. Ademais, a empresa carballesa proporcionará un vale de 200€ en material de alquiler aos clubes que se proclamen campións en ambas categorías.

Mentres tanto, Martín Varela mostrouse encantado polo crecemento que está a ter esta competición e pola gran participación que haberá este ano con respecto á primeira edición, xa que nesta II Copa da Costa de Fútbol Praia serán seis equipos femininos e nove masculinos os que formarán parte dela.

Por último, dende a organización quixeron mandar unha mensaxe para animar a todos os afeccionados ao deporte a que se acheguen ata a praia de Canido durante toda a vindeira fin de semana na que o fútbol praia invadirá o areal malpicán.