4. Amadeo Abal e Carolina Laurentiu, foron os gañadores da V Carreira Pedestre de Malpica

12Set 2022

A V edición da Carreira Pedestre Concello de Malpica celebrada o sábado pola tarde tivo moi boa acollida. 158 persoas déronse cita en Malpica para participar nesta carreira que tamén é solidaria.

Todos os asistentes puideron gozar dun fermoso percorrido cun ambiente espectacular, acompañados polo bo tempo.

Eduardo Parga, alcalde de Malpica, e Noelia Freijeiro, concelleira de Deportes, entregaron un cheque, a Carmen Teresa Blanco, presidenta do Cancro de Malpica, cos fondos recadados da proba.

Aquí vos deixamos os resultados :

Sénior feminino

Benigno Pose Novo

Ramón Antonio Varela Míguez

Antonio Barreiro Cordeiro

Dende o Concello de Malpica queremos agradecer a colaboración do técnico de Deportes, Pablo, a todas as entidades colaboradoras, ós voluntarios, a Protección Civil, a Policia Local, ós traballadores do concello e tamén a todos os veciños e veciñas da nosa vila.

Lembrade que todos os que desexen participar no concurso de fotrografía, cas imaxes realizadas durante o evento, poden facelo ata o 16 de setembro.

Bases: https://www.concellomalpica.com/…/bases-do-1o…/…

Gracias a tod@s os participantes por asistir a esta fermosa proba, vémonos na vindeira edición.