Luns 15°
Martes 14°
  4. Alberto Mancebo presentará o seu libro “O que me quedaba por decirche” o vindeiro luns 13 de novembro, na A biblioteca municipal Eduardo Blanco Amor

7Nov 2023

A biblioteca municipal, Eduardo Blanco Amor de Malpica, acolle o vindeiro luns, 13 de novembro ás 18:15 horas, a presentación do libro “O que me quedaba por decirche” do autor Alberto Mancebo.

A Concellería de Cultura de Malpica e a Biblioteca Manuel María do IES Urbano Lugrís organizan esta actividade.

Dende o consistorio inviamos a todas as persoas a participar neste encontro literario.

Sinopse: A vida de Xoán transcorre nunha especie de entresoño que o obriga a manter unha relación dificultosa e estraña co mundo que o rodea. A súa inusitada beleza, na que todos reparan, e as experiencias que percibe cando adormece, convérteno nun mozo tan peculiar coma a súa familia. Ao pouco de coñecer a Paula, decidida, madura e cunha marcada historia, Xoán descobre unha calma que pouco lle vai durar. Ao mesmo tempo, coa axuda da súa irmá procurará unha peza enquistada do pasado da que aínda quedaban asuntos por resolver. En «O que me quedaba por dicirche» Alberto Mancebo tece con axilidade e sutileza unha historia familiar, íntima e sentimental baseada nas intensas emocións dun estraño protagonista co que calquera persoa se podería identificar.