4. A Xunta inviste máis de 24.000 euros no CEIP Milladoiro de Malpica para converter a antiga casa do conserxe en comedor escolar

22Nov 2017

OVIDIO RODEIRO 1

O delegado territorial da Xunta na Coruña, Ovidio Rodeiro, visitou esta mañá o Colexio de Educación Infantil e Primaria (CEIP) Milladoiro de Malpica, no que a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria vén de investir algo máis de 24.000 euros na transformación da antiga vivenda do conserxe nun comedor escolar para dar servizo aos alumnos.

O delegado territorial estivo acompañado na súa visita polo alcalde de Malpica, Eduardo Parga; o primeiro tenente de alcalde, Miguel Fernández, e a directora do centro, Olga Rodríguez. As obras executadas consistiron na demolición de tabiques interiores, colocación de pavimento novo, pintura, colocación de falso teito, arranxo de iluminación e instalación eléctrica, adaptación de zona de cátering, mobiliario de cociña e zona de lava mans.

ovidio rodeiro 3

Na actualidade no CEIP Milladoiro, un dos tres centros cos que conta o municipio de Malpica, cursan os seus estudos un total de 176 alumnos entre infantil (44 en tres aulas) e primaria (132 en seis aulas), e traballan 15 mestres. Ovidio Rodeiro agradeceu á comunidade educativa do centro a súa implicación “por sumar ao esforzo por manter a calidade do ensino público e ao tempo reclamar as mellores condicións posibles para que os alumnos podan desenvolverse nas instalacións adecuadas”.

O delegado aproveitou a ocasión para felicitar á comunidade educativa po seren escollida, con 19 colexios máis de Galicia, para o proxecto Radio na Biblio, un proxecto piloto que pretende estimular o desenvolvemento do modelo de biblioteca cara a centros creativos de aprendizaxe e promover a creación de emisoras/laboratorios de radio nas bibliotecas escolares.

Rodeiro lembrou que este ano a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria acometeu vinte obras en outros tantos centros das comarcas de Carballo e Costa da Morte por un importe de algo máis de 1,2 millóns de euros.