Luns 15°
  4. A UD Cerqueda contribuíu a que o Nadal chegase aos fogares máis modestos cunha achega de alimentos e xoguetes

7Xan 2019

banco alimentos recortada

Despois da visita dos Reis Magos xa podemos contarvos que este ano volveron a ter unha axuda extra dende a UD Cerqueda. O club de fútbol, sempre implicado en causas solidarias, contribuíu a que o Nadal chegase aos fogares máis modestos do noso concello, xa que coa recadación do Trofeo Solidario Os Petóns mercou alimentos non perecedoiros e xoguetes para as familias usuarias do banco de alimentos.

Arroz, pasta, salsa de tomate, leite, cacao en polvo, azucre, aceite e conservas formaron parte do paquete de alimentos do Nadal xunto con outros produtos de primeira necesidade, e os/as peques recibiron tamén os seus agasallos: mochilas con rodas, escavadora, un maletín de pinturas, libros… E todo grazas á xenerosidade da UD Cerqueda e do público que asistiu ao campo.

O alcalde, Eduardo Parga; a concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco, e o primeiro tenente de alcalde, Miguel Fernández, agradeceron unha vez máis a solidariedade da UD Cerqueda, que estivo representada polo seu capitán, Daniel García Reixía.