Luns 15°

25Xul 2023

A segunda edición do BALEA FEST encherá Malpica de boa música

O centro de Malpica acollerá o 29 de xullo este festival de música

O concelleiro de Turismo e tenente alcalde de Malpica, Alfredo Cañizo e a A.C. Campal presentaron esta mañá, xunto a estatua da “Balea”, a segunda edición do BALEAFEST, un festival que se vai celebrar o vindeiro sábado 29 de xullo.

Esta segunda edición trae novidades xa que haberá Sesión Vermú. Dende as 13.00 horas actuarán “Os Mecánicos” e ás 15.00 horas será a queda de “Os Revenidos”.

A sesión de noite comezará ás 22.00 horas coa actuación de “Manquiña e os Fabulosos Weekend” e ás 00.00 horas, contaremos coa actuación de “Calle del Ruído”.

No evento tamén colabora a Confraría de Pescadores de Malpica e é totalmente de balde.

Desde o Concello e a asociación Campal  animan a todo o mundo a achegarse a gozar da boa música.