Luns 15°
  4. A programación de Nadal do Concello de Malpica impulsa un Mercadiño de Artesanía e a II Foliada de Cantos de Nadal

7Dec 2022

Mercadiño de Artesanía e a II Foliada de Cantos de Nadal

O Mercadiño de  Artesanía e a II Foliada de Cantos de Nadal organizado pola Concellería de Educación, Cultura, Patrimonio e Deportes e na que colabora a Xunta de Galicia a Deputación da Coruña, a Rede de Dinamización Lingüística, as asociación AC Raigañas, ACD Carcaxía e AC Malante e Rakelúa, levarase a cabo o 18 de decembro na Rúa Eduardo Vila Fano de Malpica.

A programación para o sábado é a seguinte:

• 10.00: Apertura do mercado
  • 12.00: O Apalpador e os Moniftes
  • 17.00: Actuación do Mago Charlangas
  • 19.00: II Foliada de Cantos de Nadal na que actuarán as asociación AC Raigañas, ACD Carcaxía e AC Malante

Dende o Concello convidamos a todo o mundo a visitar o noso Mercado Artesán de Nadal para gozar destas festas.