Luns 15°
  4. A primeira fase de patinaxe artística reúne en Malpica a máis de 100 deportistas dos niveis 4 a 10

27Abr 2022

O Pavillón do Concello acolleu o sábado a competición, organizada polo Club Patín Velúa

O Concello de Malpica colaborou este fin de semana na organización da competición da primeira fase de niveis de patinaxe artística do 4 ao 10 Coruña Norte. Unha actividade deportiva organizado polo Club Patín Velúa e que reuniu a máis dun centenar de deportistas.

Na competición, desenvolvida ao longo do sábado, participaron patinadores e patinadoras dos clubs Patiart, As Pontes, Oleiros, Maxia, Conxuro, Escola Lubians, Inercia e Lenda e Buxaina, Alquimia, Costa da Morte, Aura, Compañía de María, Axel e Velúa.

Unha xornada na que os espectadores gozaron cun gran espectáculo deportivo e artístico na que participou a Federación Galega de Patinaxe.

A clasificación íntegra pode ser consultada na FGP.