4. A praia de Area Pequena de Seiruga xa é máis accesible

10Dec 2016

A praia de Area Pequena de Seiruga xa é máis accesible

AREA PEQUENA 2

Ata agora os usuarios da praia de Area Pequena tiñan que chegar ao areal a través dun pequeno carreiro que non facía doado o acceso. Pero os amantes desta pequena e preciosa praia, que ofrece unha panorámica impresionante das Illas Sisargas, están de noraboa, porque o Concello de Malpica vén de rematar as obras de construción dunha escaleira que facilita a accesibilidade, como puideron comprobar o alcalde, Eduardo Parga, e o concelleiro de Obras e Servizos, Miguel Fernández, na visita realizada hoxe ao lugar.

IMG_0399

Esta actuación complétase coa sinalización de todas as praias do municipio, nas que se colocaron en total máis de cincuenta indicadores. O investimento acadou os 33.598,57 euros, e a execución correspondeu á empresa Dámaso Ferreiro.

O Concello de Malpica acadou para este proxecto unha subvención de 18.156 euros con cargo á convocatoria de apoio aos investimentos para uso público en infraestrutura recreativa, información turística e infraestrutura turística a pequena escala mediante o fomento da accesibilidade e sinalización dos recursos turísticos no medio rural, financiados con fondos Feader (Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural) nun 75%, do Estado e da Xunta.