Luns 15°
Martes 14°
  4. A praia Area Maior de Malpica acolle a 3ª Proba do Circuito Nacional ( FES), Campionato Galego de LONGBOARD E SUP WAVE (FGS) o vinderio sábado 11 de novembro.

8Nov 2023

O Concello de Malpica convértese esta sábado na capital do Lognboard. A praia de Area maior acolle 3ª Proba do Circuito Nacional ( FES), Campionato Galego de LONGBOARD E SUP WAVE (FGS) o vinderio sábado 11 de novembro. O evento está organizado polo Concello de Malpica, FESURFING e a Xunta de Galicia con One Surf Academy.

Nesta ligazón dispos de toda a información da proba.

3 PRUEBA DEL CIRCUITO NACIONAL DE LONGBOARD ( FES) ,CAMPIONATO GALEGO DE LONGBOARD Y SUP WAVE (FGS) Praia de Malpica – Municipio de Malpica (fgsurf.org)