Luns 15°

29Xuñ 2018

A Oficina de Turismo de Malpica estrea o horario de verán

OFICINA TURISMO (18)

A Oficina de Turismo de Malpica volveu a abrir as súas portas días para prestar un servizo que o ano pasado gozou de moi boa acollida e foi utilizado por preto de 4.000 persoas. Os/as primeiros/as visitantes comezaron a chegar nestes últimos días de xuño, pero hoxe estreamos oficialmente a tempada alta cunha ampliación do horario.

Deste xeito, a oficina, situada na planta baixa da Casa do Concello, con entrada independente desde a Praza da Fonte, estará aberta de martes a sábado de 09.00 a 14.00 e de 16.00 a 18.00 horas.

Xunto coa apertura da oficina, desde a área de Turismo do Concello de Malpica estase a enviar información aos establecementos de hostalaría para que tamén poidan utilizar este novo servizo municipal.