Luns 15°
  4. A iniciativa “Da cociña á mesa”, do CEIP Milladoiro, premiada pola Consellería de Educación no III Concurso de Traballo por Proxectos

5Dec 2016

A iniciativa Da cociña á mesa, do CEIP Milladoiro, vén de ser premiada no III Concurso de Traballo por Proxectos, na modalidade de Proxectos de investigación de ciclo/departamento, convocado pola Consellería de Educación. Dende o centro lembran que a aula de cociña naceu da man das profesoras Marta Couto e Sandra Cao, aínda que foi asumido de inmediato por toda a comunidade educativa: o Concello de Malpica, que facilitou as infraestruturas; a ANPA, electrodomésticos e menaxe, e o profesorado, “que tiña clara a utilidade pedagóxica dese laboratorio tan cercano que supón unha cociña”.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

O CEIP Milladoiro converteuse nun colexio pioneiro con este proxecto, que botou a andar o 1 de marzo e que foi “apadriñado” por Fernando Agrasar e Carmen Verdes. Hoxe conta co seu propio blog “e xa é para nós unha dependencia máis do cole, co seu horario asignado por aulas coma os outros espazos comúns. Canto alí sucede –explican dende o centro- é curricular”. O proxecto Da cociña á mesa permite que os nenos e nenas experimenten coa medición de masas, o cálculo de densidades e volumes, a motricidade fina, a hixiene, a organización, as texturas, os etiquetados… un sinfín de coñecementos que adquiren de maneira natural, positiva e festiva.

O alcalde, Eduardo Parga, transmite os seus parabéns á comunidade educativa do CEIP Milladoiro polo premio e reitera a disposición do Concello de Malpica a seguir apoiando iniciativas que contribúen a mellorar a aprendizaxe dos nosos nenos e nenas, a traballar en proxectos de gran utilidade para a súa vida adulta e a promover políticas de igualdade.