4. A Deputación da Coruña impulsa o III Premio Provincial á Mellor Iniciativa Empresarial

21Feb 2019

pel 3

A Deputación da Coruña ten aberto ata o 28 de febreiro o prazo de presentación de candidaturas ao III Premio provincial á mellor iniciativa empresarial, enmarcado dentro da liña PEL-EMPRENDE do Plan de Emprego Local (PEL), que constitúe unha das citas anuais clave do sector empresarial da provincia.

O seu obxectivo é recoñecer as iniciativas e o traballo realizado polas empresas, asociacións empresariais e concellos, realzando o seu papel fundamental como xeradores de riqueza e emprego, contribuíndo á súa sustentabilidade e fomentando a cultura emprendedora na provincia.

Así mesmo, o presente premio tamén pretende aportar un valor engadido ás empresas mediante a súa concesión, facilitándolles soporte e respaldo para transformar ideas actuais en emprego de calidade e contribuíndo a dinamizar novos proxectos.

Este ano, por vez primeira, inclúese unha categoría destinada ás asociacións, agrupacións, federacións e confederacións de empresarios/as da provincia da CoruñaCon este galardón de 15.000 euros preténdese recoñecer e promocionar o traballo realizado polas asociacións empresariais que impulsan a iniciativa empresarial e o emprendemento, promoven a xeración de emprego de calidade e, en definitiva, contribúen á fixación da poboación.

A participación só poderá realizarse mediante a presentación telemática da memoria de candidatura (Anexo V) e a escrituras de constitución a través da plataforma Subtel.

A participación só poderá realizarse mediante a presentación telemática da documentación, a través da plataforma Subtel.

Pode consultar as bases e a convocatoria publicadas no BOP, así como descargar os anexos a presentar, na plataforma Subtel e na páxina web do Premio provincial á mellor iniciativa empresarial: https://emprego.dacoruna.gal/lineas/lina-2-pel-emprende/premio-provincial-mellor-iniciativa-empresarial/