Luns 15°
  4. A Consellería de Política Social reforza con 6.383 horas máis ao ano o servizo de atención á dependencia no noso concello

12Ago 2017

A xuntanza celebrada a semana pasada entre o alcalde de Malpica, Eduardo Parga Veiga, e a concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco Gorín, co xerente do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar, Perfecto Rodríguez Muiños, xa está a dar froitos. A Consellería de Política Social vén de anunciar o incremento das horas asignadas ao noso concello para a atención ás persoas dependentes, o que nos permitirá seguir ampliando e mellorando o servizo.

A partir do 1 de setembro, o Concello de Malpica terá un reforzo de 6.383 horas máis ao ano, cun incremento do financiamento anual estimado de 60.602,16 euros. Deste xeito, explicou a concelleira de Servizos Sociais, “o noso Concello disporá de case 2.900 horas mensuais para dar servizo ás persoas dependentes, pero seguiremos xestionando novas ampliacións para intentar reducir a lista de agarda a cero”.

En calquera caso, a ampliación do Servizo de Axuda no Fogar (SAF Dependencia) enmárcase no obxectivo compartido pola Consellería de Política Social e o Concello de Malpica de “conseguir un maior benestar para os nosos maiores”. Nesa liña, ámbalas dúas institucións están a traballar tamén na consecución dun centro de día ou centro social para os nosos maiores. O goberno municipal ofreceu ao Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar as instalacións da Casa do Oleiro con esa fin. A proposta foi ben acollida e, de feito, o vindeiro mes de setembro desprazaranse ata Buño responsables e técnicos do departamento para valorar a idoneidade do edificio.