4. A auga das praias de Area Maior e Seiruga, un ano máis con calidade “excelente” para o baño

8Xuñ 2022

Praia Area Maior

A Consellería de Sanidade, encargada da análise das augas, notificou ao Concello a máxima cualificación para as dúas zonas de baño

As zonas de baño das praias de Area Maior e Seiruga reciben, un máis, a máxima cualificación sanitaria a partir das análises que realiza a Consellería de Sanidade. A calidade das augas dos dous areais vixente para a tempada de verán de 2022 será de novo “excelente” de acordo aos criterios microbiolóxicos destes estudos.
Co obxectivo de detectar de forma anticipada a presenza de vertidos ou microorganismos que poden ser nocivos para a saúde humana, como as bacterias E. coli ou enterococo intestinal, persoal da Administración autonómica toma mostraxes nestas áreas. Os niveis mínimos
destes microorganismos mantéñense nos últimos anos, o que sitúa a Area Maior e Seiruga coa mellor cualificación segundo estes criterios, que clasifican a auga en “excelente”, “boa”, “suficiente” ou “insuficiente” (neste último caso desaconséllase o baño)”.
As zonas de baño incluídas no censo autonómico defínense como calquera elemento de augas superficiais onde está previsto que poidan bañarse un número importante de persoas ou exista unha actividade próxima relacionada directamente co baño.