Martes 14°
Mércores 13°
  4. O Concello de Malpica participa na organización da andaina “En marcha contra o cancro” este domingo, 24 de abril

19Abr 2022

Os interesados aínda poden inscribirse e colaborar con esta actividade organizada conxuntamente coa Asociación Española contra o Cancro

O Concello de Malpica, xunto coa Asociación Española contra o Cancro, organizan a andaina solidaria “En marcha contra o cancro”, que se desenvolverá este domingo 24 de abril.

Unha acción conxunta e solidaria para a que está aberto o prazo de inscrición e que partirá ás 10.30 horas da Fonte de Villar Amigo para logo realizar o percorrido entre San Antonio, Castelo Seixas, Ardeleiro, Lapachan, e rematar onde comeza, na Fonte De Villar Amigo.

Unha convocatoria aberta para todas as idades, na que os nenos e nenas de ata 12 anos pagarán 3 euros e os maiores 5 euros. Ademais, unha vez formalizada a inscrición, os participantes recibirán unha pañoleta.

Inscricións

As persoas interesadas en participar e colaborar con esta causa poderán apuntarse a través da seguinte ligazón RockTheSport (contraelcancer.es) ou nos seguintes puntos presenciais:

• Leiloio: Mª Carmen do Vilar
  • Buño: Casa de Lexi do Correo.
  • Cambre: Rosa María.
  • Cerqueda: U.D. Cerqueda.
  • Malpica: Jofra- Peluquería Ana Ures e Peluquería Cristal.

Ademais poden contactar telefonicamente co Concello no 981.720.001; con Carmen Teresa no 625.117.730; con Mª José Veiga no 628.094.299, e con Mª José Prieto no 686983670.