Martes 14°
Mércores 13°
  4. Patricia Pose gañadora da segunda peza artística sorteada pola Concellaría de Olaría de Malpica

1Abr 2022

O Concello continúa coas accións en favor da promoción da tradición de Buño

O Concello de Malpica continua promovendo a tradición de Buño a través dunha peza artística única. A gañadora do segundo sorteo lanzado a través do seu perfil de Facebook foi para Patricia Pose Rodríguez.

A peza artesal, trátase dun polbiño asinado no taller de Cerámica Creare Lidia Trigo, unha das artistas representantes das novas xeracións da olería de Buño.

A Concellería de Olaría de Malpica impulsa a iniciativa “Goza da arte de Buño, participa e que a sorte te acompañe” para dar maior visibilidade a esta arte propia da terra.