Luns 16°
  4. 150 nenos e nenas de catorce clubs galegos e as escolas de Malpica e Buño participarán mañá no II Trofeo Club Patín Velúa

17Nov 2017

Ao longo da xornada do sábado teremos en Malpica a 150 nenos e nenas para celebrar unha gran festa do patinaxe. O II Trofeo Club Patín Velúa, no que colabora o Concello de Malpica, reunirá a deportistas pertencentes a catorce clubs galegos, incluído o anfitrión, ademais dos alumnos das Escolas Municipais de Patín de Malpica e Buño.

patin

A xornada desenvolverase no pavillón municipal de 9.30 a 13.30 e de 16 a 20 horas. Despois das probas dos niveis 8, 7, 6, 2A, 1A e Debutantes está prevista unha exhibición a cargo de Carla Estraviz e Ángel Lorenzo, a parella subcampioa de Europa, que abrirá o desfile e o acto matinal de entrega de medallas e trofeos.

Pola tarde tocaralles a quenda aos niveis 3, 4 e 5 antes das exhibicións da EDM Malpica, Manuela Vila (campioa de España) e Pablo Vasallo (campión galego). A partir das 18.35 desenvolverase a competición autonómica nas categorías benxamín e alevín e ás 19.25 arrancará a competición nacional en alevín e infantil. O desfile e a entrega de medallas pecharán a intensa xornada deportiva.

O II Trofeo Club Patín Velúa contará coa participación dos clubs Patiart (Coristanco), Ribeira, A Pobra, Liceo (A Coruña), Dominicos (A Coruña), Anca (Lugo), Galia (Ordes), Alquimia (Cambre), Alquimia (Carral), Buxaina (Ferrol), Raiola (Ferrol), Fervello (Arteixo), Maxia (A Coruña) e Velúa (Malpica), así como das Escolas Municipais de Patín de Malpica e Buño.