Mércores 13°
  4. O Concello de Malpica adquire unha parcela clave para o novo centro de saude

30Dec 2023

O Concello de Malpica adquire unha parcela clave para o novo centro de saude

O alcalde, Eduardo Parga, asinou ante notario a adquisición da parcela, que conta cunha superficie de 4.245 m2, dos cales 1.800 m2 cederanse ao Sergas para a construción do novo centro de saúde de Malpica. O custo da compra ascende a 165.300€ sen incluír o IVE.

O novo centro terá catro consultas de medicina xeral e tres de enfermería para adultos; unha consulta de pediatría e unha de enfermería pediátrica; unha sala de toma de mostras e unha polivalente; e unha sala de urxencias.

Tamén terá sala de docencia e un despacho de coordinación.

O centro duplicará a superficie do actual, o que suporá que as consultas de adultos serán tres máis que no de agora, e engádese a de enfermería pediátrica, ademais de espazos propios para as salas de extraccións e urxencias, que agora sitúanse en espazos compartidos