4. O Concello celebrará a VI edición de “Malpica sabe a mar” no mes de maio

11Abr 2022

O Concello celebrará a VI edición de “Malpica sabe a mar” no mes de maio

O encontro volverá, tras dous anos parada por mor da pandemia, cun récord de participación

O Concello de Malpica xa está traballando na sexta edición de “Malpica sabe a mar”, que os últimos anos non puido celebrarse por mor da pandemia.

A concellaría de Promoción Económica xa mantivo unha reunión cos hostaleiros do concello para poñer en funcionamento esta nova convocatoria, que será a de maior participación de locais.

Está previsto que se desenvolva no mes de maio, e dada a boa resposta de todos os participantes estase a traballar na sétima edición para o mes de outubro.

“Malpica sabe a mar” e unha ruta de tapas elaboradas con produtos do mar que se celebra desde 2016, con excepción dos anos da pandemia. A Concellería de Promoción Económica e o sector hostaleiro de Malpica unen esforzos para desenvolver unha iniciativa conxunta que enlaza tres sectores fundamentais da economía local: a pesca, a hostalaría e a olaría. Unha acción na que os locais participantes trataran de sorprender á clientela a través exquisitas elaboracións.

Por outra banda, a concellaría de Promoción Económica tamén traballa nunha nova campaña co sector da alimentación, para o impulso do comercio en todas as súas vertentes.