Luns 15°
  4. Malpica garda silencio en solidariedade co pobo ucraíno

9Mar 2022

Malpica garda silencio en solidariedade co pobo ucraíno

Malpica uniuse hoxe á convocatoria silenciosa de cinco minutos en solidariedade co pobo ucraíno, celebrada na praza da fonte Anselmo Villar Amigo. Un encontro no estiveron representantes políticos municipais, funcionarios e persoal laboral do Concello que mostraron o seu apoio ao pobo ucraíno.

Malpica sumouse así á iniciativa da Femp ao igual que a FEGAMP, nunha concentración de apoio e afecto a todas as persoas que están sufrindo nestes momentos as consecuencias do conflicto bélico, desencadeado pola Federación Rusa contra Ucraína.

O Concello, que ten na súa sede unha bandeira de Ucraína como mostra de apoio, lembra que as armas non son ferramentas de diálogo, só traen sangue e dor, rompendo países e acabando coa vida das familias e cos desexos e o futuro das novas xeracións.