4. Clausurados os cursos de manualidades para maiores e persoas con diversidade funcional impartidos en Malpica e Buño

27Xuñ 2015

Mañá remata tamén a temporada de baile social ata setembro
540-f-foto

O Concello de Malpica de Bergantiños clausurou os obradoiros de manualidades que se impartiron dende principios de setembro no Centro Cívico de Malpica e na Casa do Oleiro de Buño, e nos que participaron máis de 50 persoas maiores e/ou con diversidade funcional. O alcalde, Eduardo Parga, entregou a cada participante, na súa maioría mulleres, os diplomas acreditativos da formación adquirida, aínda que a mellor forma de comprobar os resultados do traballo desenvolvido é visitar as exposicións que están abertas nos citados edificios municipais. No Centro Cívico a mostra pode visitarse a diario en horario de mañá e tarde, mentres que na Casa do Oleiro habilitouse un horario especial que abrangue dende onte ata o sábado da vindeira semana de catro a sete da tarde.

As exposicións inclúen todo tipo de obras, dende cadros elaborados coas técnicas artísticas máis variadas ata botellas decoradas, xoias, mantelerías, bolsos e carteiras, e obxectos decorativos de todo tipo, algúns deles elaborados con material de refugallo.

As 16 alumnas de Buño organizaron unha festa de clausura coa súa monitora, Chelo García, na que ademais de Eduardo Parga participou o tenente de alcalde, Miguel Fernández. Tamén houbo festa en Malpica para as 35 alumnas e alumnos (só dous homes que participaron no obradoiro) de Lucía Villanueva. Tanto nun caso coma noutro celebrouse unha merenda con todo tipo de doces, moitos deles elaborados polas propias participantes. A maior delas, por certo, ten 87 anos. Agora comezan as vacacións, pero en setembro volverán á carga.

Esta fin de semana non só rematan os obradoiros de manualidades, senón tamén o baile social que, ao igual ca os cursos, organizou a Concellería de Servizos Sociais. A sesión de baile deste domingo desenvolverase no horario habitual de 20 a 23 horas.