Martes 15°
Mércores 14°
  4. Catro premios e moitos máis agasallos no concurso de disfraces e comparsas do Concello de Malpica

28Feb 2022

As rúas da vila foron escenario dunha gran tarde de entroido

O concurso de disfraces e comparsas do Concello de Malpica repartiu este domingo á tarde catro premios e moitos máis agasallos na Praza Anselmo Villar Amigo, que se detallan a continuación:

– Mellor disfrace infantil: artistas de Malante. Levaron un recoñecemento especial e todos os participantes recibiron un agasallo.

– Entre os adultos triunfaron Pijas de Malpica e Mordomo, no primeiro posto (200 euros); Tito de Antaño María Castaña, na segunda posición (120 euros), e pechou o certame Sheriff Bill, co terceiro premio (80 euros). Todos os obsequios son vales para mercar nos establecementos da localidade.

Dende a Concellaría de Cultura dámoslle os parabéns a todos e a todas @s que se animaron a facernos vivir un fantástico domingo de entroido. A festa continúa con máis actividades.