4. Xunta de Galicia e Concello de Malpica financiarán a posta en marcha dun centro de día para persoas maiores

2Mar 2019

INTERNA 12,45 h.- A conselleira de Política Social, Fabiola García, reunirase co alcalde de Malpica de Bergantiños, Eduardo Parga. foto xoán crespo 28/02/2019

O alcalde de Malpica de Bergantiños, Eduardo Parga, e a conselleira de Política Social, Fabiola García, veñen de asinar un acordo de colaboración para a posta en marcha dun centro de día, un novo servizo promovido polo Concello e que será de titularidade e xestión municipal. A Xunta de Galicia contribuirá á creación do centro de día con 150.000 euros, que supoñen o 50% do orzamento. A outra metade será financiada polo Concello de Malpica con recursos propios.

O alcalde repasou xunto á conselleira de Política Social os recursos en materia social que teñen á súa disposición os veciños do noso concello, que darán un salto cualitativo e cuantitativo coa posta en marcha deste novo servizo para a atención ás persoas maiores.

O centro de día instalarase na Casa do Oleiro, que será acondicionada para a prestación do servizo nas mellores condicións. A licitación, tanto do proxecto como das propias obras, corren a cargo do Concello. Eduardo Parga expresou a satisfacción do goberno municipal pola frutificación das xestións realizadas coa Consellería de Política Social para a posta en marcha dun servizo moi demandado e moi necesario para as familias do noso concello.

A conselleira de Política Social reiteroulle ao alcalde de Malpica o compromiso do Goberno galego coas persoas maiores, en especial con aquelas que teñen limitada a súa autonomía persoal. De feito, no último ano incrementáronse un 30% as horas dispoñibles de Servizo de Axuda no Fogar (SAF), o que equivale a 9.600 horas máis que Malpica está a empregar na súa práctica totalidade.