4. Xornada de portas abertas na nova escola infantil de Aldeola

14Set 2015

Xornada de portas abertas na nova escola infantil de Aldeola

As familias poderán visitar as instalacións mañá martes de 10.30 a 13.00 e de 16.30 a 17.30 horas
540-f-foto

O equipo docente da nova escola infantil de Malpica estivo a traballar nas últimas semanas nos detalles finais, ademais de realizar as entrevistas individuais coas familias que se anotaron no segundo prazo. Pero xa está todo listo para que o edificio construído en Aldeola grazas á colaboración da Consellería de Traballo e Benestar e o Concello de Malpica de Bergantiños empece a funcionar. Mañá martes haberá unha xornada de portas abertas para que tanto as familias como o resto da veciñanza poidan coñecer as flamantes instalacións. O horario de visitas será de 10.30 a 13.00 e de 16.30 a 17.30.

Máis de vinte familias do municipio disporán este curso dun novo servizo que contribuirá á conciliación da vida laboral e familiar. A escola infantil foi construída pola empresa Atlántica de Construcción y Medio Ambiente cun orzamento de 354.175 euros e está integrada na rede autonómica Galiña Azul. O servizo conta con tres unidades, que poden dar cabida a 41 nenos e nenas de cero a tres anos de idade. O novo edificio ten dúas plantas. Na baixa están as aulas, un espazo de usos múltiples, cociña e aseo; mentres que na planta alta emprazaranse a sala de profesores, o despacho de dirección e unha zona de xogos.