4. Xa está a disposición da veciñanza a senda Xornes- Buño- Canta La Rana, que incrementa a seguridade e comodidade nos desprazamentos cotiáns

10Xan 2018

visita ethel (1)

A conselleira de Infraestruturas e Vivenda, Ethel Vázquez, visitou hoxe a comarca de Bergantiños, na que a Xunta vén de rematar dúas sendas peonís e ciclistas, a de Laracha-Paiosaco e a de Xornes-Buño-Canta la Rana, para facilitar os desprazamentos cotiáns dos veciños en condicións de seguridade. No noso concello a conselleira estivo acompañada polo alcalde, Eduardo Parga, e o concelleiro de Obras e Servizos, Miguel Fernández, ademais doutras autoridades da comarca e da Xunta.

visita ethel (3)

O itinerario Xornes- Buño- Canta la Rana, nos Concellos de Malpica e Ponteceso, que o Goberno galego rematou tras o investimento de 530.000 euros, conta con case 2 quilómetros de lonxitude en dous treitos, pola marxe dereita das estradas AC-421 e AC-422. Comunica Buño, onde se atopan os principais equipamentos municipais, como o colexio, o cemiterio ou o campo de fútbol na zona de Xaviña, cos dous núcleos de poboación máis próximos, Xornes e Canta la Rana.

A actuación incluíu non só o tratamento en superficie, senón tamén a instalación de servizos de telecomunicacións, drenaxe, abastecemento e alumeado. Así mesmo, o Concello de Malpica financiou outras melloras a maiores, como a construción dun treito de saneamento.