4. Saen á venda seis parcelas no parque empresarial de Malpica a prezos moi vantaxosos

12Xuñ 2018

PARQUE EMPRESARIAL

Suelo Empresarial del Atlántico (SEA), entidade xestora do parque empresarial de Malpica, situado en Buño, vén de poñer en marcha o procedemento de adxudicación do dereito de superficie, con opción de compra, en seis parcelas. Deste xeito, as persoas interesadas teñen a oportunidade de facerse con solo industrial no noso concello a prezos moi vantaxosos.

As persoas interesadas poden presentar as súas ofertas na sede da entidade, en Santiago, ata as 13 horas do día 14 de setembro. A documentación precisa pode consultarse no taboleiro de anuncios do Concello de Malpica, no documento que figura ao final desta nova e en www.seasuelo.com, e se alguén precisa máis información pode chamar ao número de teléfono 981 575 469.

Para a adxudicación das parcelas SEA opta por un procedemento aberto que se decidirá polo prezo que ofrezan os licitadores. Para participar, os interesados deben depositar unha garantía do 5% do prezo base das parcelas. As ofertas presentaranse en dous sobres: A, coa documentación xeral, e B, coa proposta económica.

Nesta ocasión SEA pon á venda seis parcelas, catro delas de 1.000 metros cadrados e dúas de 1.466,47. O prezo da opción de compra é de 60 euros (sen actualización).

ANUNCIO DAS BASES DO PROCEDEMENTO DE ADXUDICACIÓN DAS PARCELAS