4. Recaudados 379 euros no Torneo Solidario Os Petóns

Recaudados 379 euros no Torneo Solidario Os Petóns

O Boimorto proclamouse campión do trofeo organizado pola UD Cerqueda
540-f-foto

O Boimorto proclamouse campión do Torneo Solidario Os Petóns, organizado pola Unión Deportiva Cerqueda coa colaboración do Concello de Malpica de Bergantiños. O equipo anfitrión foi o segundo clasificado, e o Baíñas quedou terceiro. O alcalde de Malpica, Eduardo Parga, participou na entrega dos galardóns, tres pezas de olería de Buño doadas polo propio Concello.

Pero o máis importante non foi a competición, senón o carácter solidario do trofeo. A recadación entre rifas e cantina ascendeu a 379 euros, que se destinarán integramente ao banco de alimentos do Concello de Malpica, xestionado pola Fundación Amigos de Galicia e do que se benefician 21 familias do municipio.

Grazas á UD Cerqueda, aos equipos participantes e ao público pola súa solidariedade!