4. Protección Civil retirou nos últimos seis meses un total de 50 niños de avespa asiática

14Set 2017

NIÑOS VELUTINA (3)

O Concello de Malpica está a loitar contra a invasión da avespa velutina grazas ao traballo que desenvolve a Agrupación de Voluntarios de Protección Civil e á colaboración da Xunta de Galicia mediante a achega de material. Nos últimos seis meses, segundo o balance que vén de presentar o coordinador de Protección Civil, Iván Muíño, foron retirados un total de 50 niños no noso concello. O servizo municipal actuou nas parroquias de Barizo (4 niños) Buño (11), Cambre (5), Cerqueda (16), Leiloio (7), Malpica (3) e Mens (4).

A Agrupación de Protección Civil dispón dunha pértega, entregada no pasado mes de xullo ao Concello de Malpica pola directora xeral de Gandaría, Agricultura e Industrias Agroalimentarias, Belén do Campo, e de traxes específicos para a loita contra a avespa asiática. As persoas que localicen un niño deben chamar ao 112 ou ao 012.