Luns 15°
  4. O Concello de Malpica abrirá o 1 de marzo a inscrición para as 10 prazas que ten reservadas na Travesía a Nado Illas Sisargas

26Feb 2016

• O prazo estará aberto ata o día 23, e no caso de que haxa máis de 10 solicitudes realizarase un sorteo público o día 29
  • As persoas seleccionadas aboarán unha cota reducida de 30 euros

O Concello de Malpica abrirá o 1 de marzo o prazo de inscrición para as 10 prazas que ten reservadas na 7ª Travesía a Nado Illas Sisargas, que se celebrará o 14 de agosto. Segundo informou o concelleiro de Deportes, Iago Espasandín, o prazo de solicitude estará aberto ata o día 23 de marzo e no caso de o número de candidatos/as supere o de prazas procederase á celebración dun sorteo público que se celebraría o 29 de marzo, ás 12.00 horas, no Concello de Malpica.

Para a adxudicación das 10 prazas teranse en conta os seguintes criterios:

• En primeiro lugar terán preferencia as persoas empadroadas no Concello de Malpica.
  • En segundo lugar, se quedan prazas libres, sortearanse entre @s nad@s no concello de Malpica.
  • En último lugar, as prazas que continúen vacantes sortearanse entre @s residentes no concello de Malpica.

A inscrición realizarase no Departamento de Deportes do Concello de Malpica en horario de 9:00 – 14:00 ou no teléfono 981 720 001. As persoas que resulten adxudicatarias das 10 prazas reservadas para o Concello de Malpica pagarán unha cota de inscrición reducida de 30 €. O concelleiro Iago Espasandín agradece ao Club Travesía Sisargas a súa boa predisposición e a súa colaboración para habilitar este prazo extraordinario de inscrición.

Toda a información da Travesía está na web www.travesiasisargas.com