4. Os usuarios da praia de Canido dispoñen este verán de mellores accesos e máis aparcamento

2Xul 2016

Os usuarios da praia de Canido dispoñen este verán de máis e mellores servizos. Grazas ao investimento realizado polo Concello de Malpica dentro do POS 2015, o acceso ao areal a través da rúa Canido puido ser pavimentado e pintado. Ao mesmo tempo, o goberno municipal incluíu na actuación o acondicionamento do espazo de aparcamento existente a pé de praia, que ademais de pavimentado e pintado, está perfectamente iluminado, como comprobaron o alcalde, Eduardo Parga, e o concelleiro de Obras, Servizos e Seguridade, Miguel Fernández, nun percorrido pola zona.

aparcamento

O investimento acadou os 64.614 euros. A obra non só mellora os accesos á praia de Canido, senón tamén ás numerosas vivendas e ao hotel situados nesa rúa.