4. O “Pobo medieval de Malpica” gaña o primeiro premio do Concurso de Barcanas e Castelos de Area “Praia de Area Maior”

19Ago 2016

A elaboración das 17 figuras participantes encheu de animación o areal

Gañador do primeiro premio

Un impresionante “Pobo medieval de Malpica” acadou o primeiro premio do Concurso de Barcanas e Castelos de Area “Praia de Area Maior”, un clásico que marca o comezo das Festas do Mar. A figura de area destacou non só polas súas dimensións, senón polo detalle da recreación, un aspecto que destacou tamén o xurado á hora de outorgar o segundo premio a “A serea”. O terceiro foi para “A balea de Lugrís”. Pola súa banda, o público apoiou maioritariamente o castelo titulado “A barca dos soños”, obra dun numeroso grupo infantil. O premio á mellor barcana foi para unha barcana pirata, e o premio infantil, para “Cabaliño de mar”. O xurado tívoo moi complicado, xa que a calidade e a orixinalidade das obras vai en aumento cada ano.

FOTO-DE-GRUPO-web

Foto de grupo con todos os participantes no concurso

Despois dunha noite de choiva, a elaboración das 17 figuras participantes encheu de animación durante toda a mañá a praia de Area Maior. Ás 13 horas rematou o tempo outorgado para a realización das obras e comezou a deliberación do xurado, integrado pola presidenta da Asociación de Amas de Casa, María Luz Pardo, e os concelleiros Miguel Fernández e Iago Espasandín. Todos eles acompañaron ao alcalde, Eduardo Parga, na entrega de premios. Todos os galardoados recibiron unha peza de Olería de Buño e os tres primeiros, ademais, premios en metálico. Ademais, para todos os nenos e nenas participantes houbo doces.

GAÑADORES-1-PREMIO-web

Os gañadores recibindo o seu premio da man do alcalde