4. O grilo Míllelo preséntase mañá en Malpica de Bergantiños

3Xan 2015

O grilo Míllelo preséntase mañá en Malpica de Bergantiños

O Obradoiro de Animación Teatral do Concello ofrecerá unha representación baseada na narración
540-f-foto

O grilo Míllelo (Edicións Embora), narración infantil para primeiros lectores e obra de Xosé Manuel Varela e Icía Varela Gómez (narración), Xosé Tomás (ilustrador) e Suso Moreira (música), continúa esta fin de semana coa súa xira de presentacións.

Despois de pasar, esta mesma mañá, pola Feira da Ilustración que organiza a libraría Biblos de Betanzos, a segunda cita terá lugar mañá domingo, ás 19 horas, no salón de actos da Casa do Pescador. Ofrecerase unha representación teatral baseada nesta narración a cargo do Obradoiro de Animación Teatral do Concello. Baixo a dirección de Silvia Losada actuarán as novas actrices: Lara, Andrea, Verónica e María. Xosé Tomás debuxará en directo e agasallará a algún dos asistentes coas ilustracións. Intervirán tamén Xosé Manuel Varela, Icía Varela Gómez e Suso Moreira.

O acto estará presidido polo Alcalde de Malpica de Bergantiños, Eduardo Parga Veiga, e será conducido por Miguel Toval de Edicións Embora. Pecharase de novo coa actuación d?A Banda do Grilo: Gabi Pérez Varela (saxofón), Lucía Dourado Novo (gaita) e Icía Varela Gómez (acordeón); voces de María Moscoso Veiga, Andrea Suárez Ceán, Ángela Varela Doldán, Claudia Suárez Rivas e Ainara Rodríguez Vigueret.

O grilo Míllelo, publicado no selo editorial de Edicións Embora de Ferrol, é un proxecto colectivo que combina narrativa, poesía, música, voces, ilustracións e teatro. O libro encádrase dentro do xénero da narrativa infantil na franxa de idade de primeiros lectores. Na web de Edicións Embora tamén se pode descargar a partitura musical e o poema para cantar.