4. O Forno do Forte permanecerá pechado os días 24, 25 e 31 de decembro e o 1 de xaneiro

23Dec 2014

Este ano a imaxe do tradicional calendario editado polo ecomuseo de Buño é o Forno da Costa, que pode visitarse por primeira vez
540-f-foto

O Ecomuseo do Forno do Forte permanecerá pechado os días 24, 25 e 31 de decembro e o 1 de xaneiro. O resto dos días estará aberto no seu horario habitual, de 11.00 a 14.00 e de 16.00 a 18.00 horas, polo que o complexo situado en Buño segue a ser un interesante destino durante este Nadal para as persoas amantes da artesanía e da etnografía.

Os turistas tamén poden visitar este ano, por primeira vez, o Forno da Costa, que vén de ser rehabilitado polo Concello de Malpica coa colaboración da Deputación Provincial da Coruña. O forno, que se atopaba en bastante bo estado, presentaba necesidades de saneamento do muro dianteiro, de reconstrución da boca, ademais da retirada do engadido no muro. Nun dos cabanotes foi substituída toda a estrutura de madeira, que se atopaba seriamente deteriorada. O pilar de ladrillo cerámico foi suplido por outro acorde ao conxunto, e os muros de mampostería de pedra foron saneados. No segundo cabanote levouse a cabo a reconstrución parcial e saneado dos muros, a reconstrución dun dos pilares e a instalación dun tellado novo. O custe da obra foi de 79.200,01 ?.

Precisamente o Forno da Costa é a imaxe do calendario do 2015, que vén de publicar o Ecomuseo do Forno do Forte, coma todos os anos, e que pode conseguirse na propia instalación. Coa rehabilitación deste forno, os tradicionais barrios oleiros de Forno Novo, Mouróns e Costa teñen as súas edificacións recuperadas.