4. O Ecomuseo do Forno do Forte de Buño ampliará o seu horario de apertura durante a Semana Santa

1Abr 2017

O Ecomuseo do Forno do Forte de Buño ampliará o seu horario de apertura durante a Semana Santa coa finalidade de converterse nun recurso de referencia para as persoas que visiten a nosa comarca durante eses días. Deste xeito, dende o luns 10 ata o sábado 15 o ecomuseo estará aberto de 10 a 14 e de 16 a 20 horas, e o domingo 15 poderá visitarse de 10 a 14 horas.

O Forno do Forte consta de 11 estruturas distribuídas arredor do forno -que é a peza central-, como o cabanote, o hórreo, a administración, a taberna, a tenda, a exposición agrícola e as vivendas dos oleiros. Durante todo o horario de apertura ao público, á parte de visitar as instalacións, o público poderá ver o traballo do oleiro Antonio Corral no torno.

VISITA LOS ROSALES (2)O Concello de Malpica aproveita a celebración dos Días Europeos da Artesanía, esta fin de semana, para convidarvos a visitar o Forno do Forte e a vila de Buño. Precisamente hoxe recibimos dúas visitas moi interesantes, unha organizada pola Fundación Eduardo Pondal e outra dun grupo de veciños e veciñas do barrio coruñés dos Rosales (adxuntamos foto), que tamén percorreron a vila de Malpica e quedaron a xantar na Casa da Cultura de Seaia. O alcalde, Eduardo Parga, e o concelleiro Miguel Fernández exerceron como anfitrións.