Luns 15°
  4. O conselleiro de Sanidade acudiu á recepción da obra do novo centro de saúde de Buño

4Mar 2016

O conselleiro de Sanidade, Jesús Vázquez Almuiña, asinou hoxe en Buño a acta de recepción da obra do centro de saúde, unhas instalacións completamente novas que poderán atender a unha poboación ao redor de 1.600 persoas.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

A obra de urbanización exterior, que executou o Concello de Malpica, tamén está lista, así que só falta o equipamento para que o centro poida abrir as súas portas. O edificio -cofinanciado nun 50% por fondos do Estado, dentro do Plan de Desenvolvemento Rural Sustentable- ten un importe de 624.000 euros, e a superficie que se construíu é de 524 metros cadrados. Contará cunha área médica, con dúas consultas de medicina de familia; unha consulta de enfermería e unha sala polivante; ademais dunha área de administración cun arquivo, almacéns e outros servizos comúns, necesarios para o correcto funcionamento do centro.

Xunto ao conselleiro acudiron a Buño representantes da Xunta e do Sergas. Por parte do Concello de Malpica asistiron o alcalde, Eduardo Parga, e os concelleiros Miguel Fernández, Iago Espasandín e Marisol Blanco.