4. O Concello organiza para o 10 de novembro unha xornada informativa cun dos principais expertos na vespa asiática

12Out 2017

O Concello de Malpica non só está a realizar un importante esforzo na loita contra a invasión da avespa asiática, senón que tamén quere incidir na información e na formación. Nesa dirección vai orientada a xornada divulgativa que se celebrará o vindeiro 10 de novembro, e que, grazas ás xestións realizadas polo alcalde, Eduardo Parga, contará coa intervención de Lolo Andrade, técnico de protección civil na loita contra a velutina e que está considerado como un dos principais expertos nesa especie invasora.

XORNADA VELUTINA

Ao mesmo tempo, desde a Agrupación de Voluntarios de Protección Civil continúa traballándose na retirada de niños, que xa superan o medio cento no que vai de ano. A agrupación que coordina Iván Muiño dispón xa dunha pértega e de traxes específicos para a loita contra a avespa asiática facilitados pola Xunta de Galicia, e nestes momentos está a preparar novo material para poder chegar aos niños situados a moita altura e en lugares aos que non pode accederse en vehículo.