Mércores 15°
  4. O Concello e Protección Civil de Malpica colocan trampas para a velutina en zonas axardinadas ou frecuentadas por nenos/as

20Abr 2018

trampeo 1

A campaña de trampeo da avespa velutina iniciada hai un mes polo Concello de Malpica e a Agrupación de Voluntarios de Protección Civil xa está a dar froitos, e os primeiros datos de capturas de raíñas empezaron a chegar esta semana á Casa do Concello. En total repartíronse un centenar de trampas e líquido atraente entre apicultores, sobre todo, pero tamén entre veciñas e veciños interesados en axudar a combater a praga.

trampeo 2

Agora o Concello de Malpica e Protección Civil dan un paso máis, e hoxe mesmo iniciaron a colocación de trampas en zonas axardinadas, nas que abundan as árbores que exercen maior atracción sobre as avespas asiáticas, como camelias ou rododendros; pero tamén nas proximidades de edificios e espazos públicos frecuentados por nenos e nenas.

O alcalde, Eduardo Parga; o concelleiro de Obras, Servizos e Seguridade, Miguel Fernández, e o coordinador da Agrupación de Voluntarios de Protección Civil, Iván Muíño, agradeceron a colaboración veciñal e reiteraron a importancia de realizar un trampeo o máis amplo posible durante a primavera para evitar a proliferación de niños nos vindeiros meses.