4. O Concello de Malpica traslada a oficina de turismo ao local da antiga ludoteca para achegar o servizo á cidadanía

1Xul 2017

OFICINA TURISMO (11)

Coincidindo co comezo do mes de xullo, este sábado abriu ao público a oficina de turismo do Concello de Malpica no local da antiga ludoteca, na planta baixa da Casa do Concello. Deste xeito, o servizo que se viña prestando nos últimos meses no Centro Cívico, coa colaboración da Deputación da Coruña, estrea instalacións propias e facilita o acceso á información tanto a veciños como a visitantes. O servizo funcionará a partir de hoxe de martes a sábados, en horario de 10.00 a 14.30 e de 16.00 a 18.30, e estará atendido pola técnica de Turismo do Concello de Malpica.

OFICINA TURISMO (18)

No seu primeiro día de funcionamento a oficina xa recibiu a un bo número de visitantes, que reciben información detallada tanto do municipio como do resto da Costa da Morte e teñen á súa disposición numeroso material impreso sobre a zona. Os turistas poden recoller ademais os novos mapas e rueiros elaborados polo Concello de Malpica, que ofrecen detallada información de todos os recursos turísticos. Tamén se achegaron ata o local o alcalde, Eduardo Parga, e os concelleiros Miguel Fernández e Pilar Doldán.