Martes 15°
Mércores 14°
  4. O Concello de Malpica tivo que repoñer nas últimas semanas os aros salvavidas que foran roubados de varias praias

2Ago 2016

Hoxe desapareceu o das Torradas, que será reposto esta mesma tarde

O salvavidas de Barizo, antes e despois de ser reemprazado

O roubo dos aros salvavidas repítese un ano tras outro nas praias de Malpica malia as chamadas á responsabilidade que realizan tanto o Concello de Malpica coma a Agrupación de Voluntarios de Protección Civil mediante os carteis informativos nos que se advirte da inexistencia de servizo de salvamento e de que, polo tanto, é especialmente importante que os aros salvavidas se atopen nas debidas condicións para poder ser utilizados en caso de necesidade.

Pero este tipo de chamamentos non sempre acada a resposta pretendida. De feito, nas últimas semanas o Concello de Malpica tivo que volver a colocar, como ocorreu en Barizo, o aro salvavidas e a corda, que estaban tirados, ou repoñelos onde foran roubados, como sucedeu en Beo e, esta mesma noite, na praia das Torradas, onde tanto o aro como os 200 metros de corda roubados serán repostos hoxe pola tarde polas Agrupación de Voluntarios de Protección Civil.

O goberno municipal de Malpica lembra que o servizo de salvamento e socorrismo, integrado por seis profesionais, funciona nas praias de Area Maior e Canido, que son as máis concorridas. Nas demais están colocados aros salvavidas, que chegado o momento poden ser fundamentais para axudar a evitar un afogamento. Por ese motivo fai, unha vez máis, un chamamento ao sentido común e ao civismo.