4. O Concello de Malpica súmase ao programa clubEmprego coa finalidade de impulsar a inserción laboral da muller

22Mar 2017

O Concello de Malpica únese a clubEmprego, o novo espazo de encontro para a inserción laboral da muller promovido pola asociación Íntegro dentro do seu PIMD Rural. As mulleres interesadas poden informarse con máis detalle e/ou formalizar a súa inscrición na Oficina de Desenvolvemento Local, situada na Casa do Oleiro de Buño, tanto persoalmente coma a través do número de teléfono 981 711 303 ou do correo electrónico joseramon.andrade@malpicadebergantinos.es.

CARTEL PIMD MALPICA

Con esta iniciativa, que arrancará en abril, o Concello de Malpica dá un paso máis nas accións que vén promovendo nos últimos anos coa finalidade de mellorar a inserción laboral dos veciños e veciñas, e en especial dos colectivos que máis dificultades atopan para atopar emprego, coma discapacitados, persoas en risco de exclusión ou, coma neste caso, mulleres.

Esta novidosa experiencia está dirixida a mulleres con ganas de incorporarse ao mercado de traballo. O clubEmprego posibilitará a busca de emprego en grupo e a prestación de asesoramento individual e grupal para dotar de ferramentas útiles e necesarias a un dos colectivos en maior situación de vulnerabilidade social. Para elo, en cada sesión haberá grupos reducidos de traballo aos que se lles facilitará apoio formativo individualizado relacionado con Tic´s, trámites administrativos ou empoderamento, así como accións grupais dirixidas á realización de procuras dixitais, entrega de currículos, busca a pé de rúa, creación de bolsas de emprego ou intermediación laboral con empresas, entre outras. Ademais, faranse prospeccións de mercado periódicas para coñecer, a curto e medio prazo, as necesidades de mercado da zona e adecuar a formación das alumnas ás mesmas. Así mesmo, en caso que a demanda o requirise, tamén se poría en marcha un clubEmprendemento para mulleres emprendedoras, interesadas no autoemprego, coa finalidade de poñer ao seu alcance as medidas, coñecementos e axudas necesarias para crear o seu propio negocio ou empresa.

Para garantir o éxito e a viabilidade das novas acción, dende a asociación Íntegro traballarase de forma coordinada co departamento de Desenvolvemento Local e cos Servizos Sociais.