Luns 15°
Martes 14°
Mércores 14°
  4. O Concello de Malpica renova o alumeado dos lugares de Mens, Asalo e O Miñón para mellorar a eficiencia enerxética

14Dec 2015

O alcalde, Eduardo Parga, asinou o contrato coa empresa adxudicataria do proxecto de subministro e instalación, Insmontel Cutrín SL

540-f-foto

O alcalde de Malpica, Eduardo Parga Veiga, asinou hoxe coa empresa Insmontel Cutrín SL o contrato de subministro e instalación de iluminación pública exterior nos lugares de Mens, Asalo e O Miñón. O Concello de Malpica investirá 54.309,40 euros na mellora da eficiencia enerxética nos tres lugares con cargo ao Plan de Aforro e Investimento (PAI) 2015.

Dentro deste plan tamén se incluíu a instalación da rede separativa de augas pluviais e residuais no núcleo de Piñeiros, que foi adxudicada á empresa Construcciones López Cao SL por 98.339,37 e que permite completar o saneamento do lugar.

O PAI é un préstamo da Deputación da Coruña aos concellos sen xuros, con dous anos de carencia e un prazo de devolución de 10 anos a partir do 2017, unhas condicións moi vantaxosas. Nas bases reguladoras do PAI establécese que os concellos poden destinar a cantidade que lles corresponda á redución do seu endebedamento e/ou á realización de investimentos financeiramente sostibles, e no caso de Malpica pódese destinar a maior parte a investimentos grazas á boa situación económica do Concello.