Mércores 14°
  4. O Concello de Malpica recomenda que non se consuma auga da traída ata completar a limpeza da rede municipal

12Set 2015

Unha empresa especializada analizará as mostras recollidas para intentar determinar as causas da turbidez e o mal olor detectados o venres
540-f-foto

O Concello de Malpica agarda aos resultados das análises da auga para coñecer as causas dos problemas detectados o venres na traída municipal. As anomalías detectáronse a media mañá, cando a auga empezou a saír turbia polas billas e a desprender mal olor.

Os técnicos do Servizo Municipal de Augas realizaron unha primeira inspección no río por se o problema estivese na captación, pero non se detectou rastro algún de contaminación. Despois comprobouse que o fallo se producira nos filtros do depósito da Pedra Queimada, que é o principal e dende o cal se abastece a outros, polo cal os técnicos optaron por proceder ao seu baleirado para limpalo e renovar a auga por completo. Esa parte do proceso quedou rematada na tarde-noite do venres, e comezouse co purgado das tuberías. De todos os xeitos, a auga aínda pode tardar un ou dous días en saír limpa, xa que na hipotética situación de que se cortase o subministro por calquera motivo, a auga almacenada nas tuberias daría para abastecer a vila durante un dia.

Aínda que a auga está tratada, o Concello de Malpica recomenda que non se utilice para o consumo humano ata que a rede estea completamente limpa, o cal agárdase que ocorra nas vindeiras horas. O luns deberían ter desaparecido os problemas de turbidez e mal olor da auga. Ese mesmo día, así mesmo, realizaranse novas analíticas que o goberno municipal agarda que permitan determinar as causas da contaminación e, no seu caso, esixir responsabilidades.